יום שבת, 28 בינואר 2012

הלקים שעשו לי את השבוע .. (:

היי בנות, מה נשמע?
אז זה הפוסט השני שלי ^^
ובו אני יציג את הלקים שהכי אהבתי לשבוע הזה...


אז נתחיל עם הלק הראשון D:
אז הלק הראשון הוא של חברת LIFE והוא מס' 296,
אני ממש אהבתי אותו(קניתי אותו השבוע..)
יש לו צבע כתמתם כהה, עם גליטרים קטנטנים וורודים-זהובים,
האמת שעם התאורה שבחנות חשבתי שהוא מאט, אבל שיהיה.
לדעתי הוא ממש ממש מתאים לחורף, כי הוא סוג של צבע כהה ומעט דהוי..
הוא לא ממש בולט על הציפורניים וזה מה שאני אוהבת בו..(חיפשתי אחד כזה כבר הרבה זמן..[: )
בקיצור הוא עלה 12 ש"ח "במבצע"(זה תמיד עולה ככה).. וזהו זה מה שיש לי לומר עליו ^^
ציון - **** וחצי. (בסה"כ זו התרשמות ראשונית, נראה בהמשך מה הולך איתו..)
והנה תמונה:






ונעבור ללק הבא:
אז הלק הבא שנורא אהבתי לשבוע הזה(וגם לקודמים לו), הוא של חברת POP.
זו חברה נורא זולה כמו פרו ביוטי בערך, אבל האיכות נורא טובה!
אז המס' של הלק הזה הוא 127, והגוון שלו הוא סוג של ורוד-בורדו-סגול.
הגימור שלו הוא מאט, וזה משהו שנורא אהבתי בלק הזה(אני נורא אוהבת גימור שהוא מאט), 
אז ללק הזה צריך רק שכבה אחת ><" שזה משהו נדיר :O
והוא נשאר לשבוע ומעלה XO
בנוסף, הוא מתייבש נורא נורא מהר, ולי זה נדיר כי כמעט בכל לק אחד אפילו אחרי כמה דקות, הצבע עדיין טרי..
(טוב אולי זה כי אני שמה אלפי שכבות, אבל שיהיה).
בקיצור זה הלק שנראה לי שאני הכי אוהבת מכל האוסף(נ.ב. זה מזכיר לי שצילמתי תמונות לאוסף לקים, אז אם תבקשו, אני אשמח לפרסם).
אה, הוא עלה לי רק 5 שקלים D:
טוב, נראה לי שזה הכל ללק הזה, ציון - ****** (6 מתוך 5, הלק הכי אהוב עליי-כבר אמרתי?)
אז רק תמונה:






ונעבור ללק האחרון של השבוע:
אז הלק האחרון הוא לק של CHIC, אני נורא אוהבת אותו בתור "TOP COAT" (הוא מס' 223).
אז בעצם מדובר על לק נצנצים, וגם הלק הזה יחסית חדש.
בעצם הלק הזה הוא נורא שומר לי על הלק שמתחתיו(אפילו על פראנץ', שבדר"כ יורד לי אחרי מקלחת אחת),
והנצנצים שלו נורא נורא קטנים, אז פחות קשה לי להסיר אותו.
הוא נשאר לי למעלה משבועיים XO, ובעצם אין לי הרבה מה לומר עליו כי הוא רק נצנצים .. ^^
אז בסה"כ הוא מוצלח. אני נותנת **** (הדבר היחיד שמפריע לי הוא שקשה להוריד אותו, אבל זה כמו כל לק נצנצים אחר).








אז כל הלקים ביחד:






אז זה הכל לפוסט הזה, מקווה שנהנתם, שבת שלום.
- 3 > -

2 תגובות:

  1. הלקים של לייף מוצלחים, מברשת מצויינת ומחיר סביר.
    ב POP לא נתקלתי, איפה רונים אותם? לק עמיד שכזה הוא יתרון.

    השבמחק
    תשובות
    1. הלקים של לייף בהחלט מצויינים!
      אפשר להשיג את חברת פופ בדיוק במקומות שמוכרים את פרו ביוטי.
      כל החנויות האלו עם האיפור הזול (:

      מחק