יום שישי, 16 במרץ 2012

שלום לכולם, 
אז חזרתי אחרי המון המון זמן..
האמת שלא עשיתי פוסט כי הייתי עצלנית, לא היה לי כוח , זמן, ורצון..
לא הרבה בנות רואות את הבלוג שלי אז לפעמים אני מוותרת עליו..
אבל היום ברוח ספורטיבית החלטתי לעשות פוסט..
אז היום הייתי בביוטיקר ורכשתי כמה דברים :



אז המוצר הראשון הוא אודם מס' 42 שמאוד התלהבתי ממנו, יש לו גוון פיצ'י מעט וגם דומה לגוון השפתיים שלי, השפתון בהחלט מלחח אך לא נשאר להרבה זמן, הוא עולה 4.5 שקלים.
האמת שאין לי הרבה מה לומר עליו כי בסה"כ הוא אודם..
♥♥♥♥♥


המוצר השני הוא עוד אודם מס' 45 שבחנות יותר אהבתי אותו, בזמן האחרון יש לי אובססיה לניודים ולכן רכשתי גם אותו, בחנות הוא היה מאוד קרמי ונמרח כמו חמאה, הגוון היה טיפה ורדרד, כשהגעתי הביתה ופתחתי אותו הוא היה מלא נצנצים, כמעט ללא צבע, ויבש מאוד, נורא חבל לי עליו כי אני מאוד מרוצה בדר"כ ממוצרי השפתיים של ביוטיקר, אבל לא נורא, בסה"כ 4.5 שקלים..
♥♥


המוצר השלישי הוא לק מס' 4 בצבע ניוד-אפור-ורוד שקניתי אותו בעקבות הפוסט המהמם של מרינה, הוא עלה לי 4.5 שקלים והאמת שרק במריחה הראשונה הוא הורס, בשנייה אני כבר לא יכולה לסבול את הצבע שלו, בראשונה הוא סוג של גוון ניטרלי שמאוד מחמיא לי טיפה ורדרד ובכלל לא אפור, במריחה השניה הצבע הופך לנטו אפור עכבר, והוא יוצא הרבה יותר כהה ממה שהוא אמור להיות, טיפה התאכזבתי, אבל כנראה היו לי יותר מדי ציפיות...
♥♥♥


הדבר הבא הוא גלגל ציפורניים שעלה 3.5 שקלים ואין לי עוד מה לומר עליו, בסה"כ רציתי אותו בשביל יצירות שאני עושה, נראה לי שאני אקנה עוד הרבה כאלו כי אני רוצה למרוח עליהם את כל הגוונים של הלקים שלי..
♥♥♥♥


המוצר הבא הוא ליפגלוס מס' 12 שעלה 7 שקל, בעצם מדובר על גלוס הורס בגוון ורוד בהיר שמתאים כמעט לכל אודם בצבע לא כהה, יש לו ריח של פירות, והוא נשאר די הרבה זמן, מרחוק האמת שהוא נראה לי ממש מכוער, אבל מסתבר שהוא הורס, בחיים לא הייתה לי התנסות עם הגלוסים שלהם, אבל ממש שראיתי אני בסה"כ מרוצה מאוד והולכת לרכוש עוד..
♥♥♥♥♥


המוצר הבא הוא שתי מברשות שבעיקרון הן לקונסילר אבל אני קניתי אותן לשם הנחת פיגמנט, מאוד מרוצה מהן!
האמת שהשתמשתי רק באחת מהן, העגולה יותר, שעוד לא ניסיתי אותה לפיגמנטים אבל ניסיתי עם קונסילר וההנחה מדהימה, לא משאירה שום סימן ולא דורשת תיקון עם האצבע של הסימנים, ניסיתי אותה גם כן עם צללית ופריימר לעיניים ופשוט מותק של מוצר, עלה רק 10 שקלים.
♥♥♥♥♥





עוד מוצר הוא סרט שחור לשיער שרציתי סתם בשביל להסתיר את הפוני בזמן שאני עושה משהו על הפנים...
בסה"כ הוא אחלה בשביל 2 שקלים..רק מה שמעצבן אותי עם כל הסרטים האלו לשיער זה שהם לפעמים בורחים וזה נורא מרגיז..
♥♥♥♥


המוצר האחרון הוא מדבקות לציפורניים שעלו 2 שקלים ועוד לא ניסיתי אותן, אבל מניסיון קודם שלי עם המדבקות ציפורניים של ביוטיקר הן מחזיקות מעמד יפה והן נורא יפות בעצמן..בשבילי מדבקות אף פעם לא יוכלו להיות מושלמות (:
♥♥♥♥
וזהו (-: מקווה שנהנתם, שבת שלום ואוהבת המון המון,
-קארין-

2 תגובות:

  1. וואי אני חולה על המוצרים של ביוטיקייר!!! מאז שפתחו בעיר שלי אני שם כל הזמן... כבר שכחתי איך נראה סופר פארם :)
    תהני מההתחדשויות - ותעשי עוד סקירות - זה אחלה

    השבמחק