יום שלישי, 24 בינואר 2012

פוסט ראשוןD: האיפור שלי..

אוי בנות אני לא מאמינה D:
פוסט ראשון, ווהו !
קודם כל אני יציג את עצמי, שמי קארין , בת 13, בעלת אובססיה לאיפור (: 
נעים להכיר ^^
טוב נתחיל..
____________________
אז קודם כל ככה נראת שידת האיפור שלי..:


אני יודעת שהיא קטנה..(: אבל בסה"כ  די מספיק לגיל שלי לא?


אוקיי, אחרי זה נמשיך לפרטים :

נממ.. הדבר הבא הוא ליפגלוסים D:
אז אני יפרט על כל אחד מימין לשמאל..
אז הראשון הוא מחנויות השקל לקראת פורים..לא זוכרת כמה עלה
הבא מH&O עלה לי בערך 20 שקלים, אחרי זה ליפ סמקר בריח וניל מארה"ב שעלה 3 דולר,ואז שלושה גלוסים מוואו אחר שקוף אחד מספר 11 והאחרון הכי שמאלי מס' 12 וכולם עלו בערך 8 שקל, אח"כ גלוס של אסנס מס' 4, גלוס של לסרה מילאנו מס'45 שעלה 15 ש"ח, אח"כ שני ליפ סטיינים שעלו 5 דולר כל אחד, אח"כ גלוס במברשת מביוטיקר שעלה 8(מס' 1), אח"כ גלוס של לייף מס' 145(במבצע 20 שקל), שני גלוסים של לוריאל שעלו 60 כל אחד(הימני 201, השמאלי 301) אח"כ גלוס בצורת נשיקה לא יודעת מאיפה, כלוס של מייבלין ישן מס' 850, עוד ליפ סמקר שקיבלתי מתנה מברלין, וגלוס בטעם מנטה מללין שעלה 20.פיוו זה היה ארוך (:


עכשיו האודמים .. 
אוקיי בשורה העליונה מימין לשמאל (:
אז הראשון הוא של לנקום מעלף מספר 204
אח"כ יש לנו לובלו אדום שעלה 12, אח"כ אודם שנמחק לו השם והוא מיוון (:
א"ח אודם מNYC שזו חברה בארה"ב(עלה רק דולר), אז יש שניים של ויקטוריה סיקרט שדודה שלי הביאה לי מברלין (: אחד קוראים לו CITRUS והשני הורוד BANANABERRY.
אודם כתום זוהר שעלה 5, ליפ באלם של וואו, למטה מימין אחד ממייבלין מעלף מספר 132 שעלה 50, אח"כ שתיים מביוטיקר אחד 96 והשני 32, מעלפים עלו 4.5, אח"כ  שתיים בפרו ביוטי, אז עוד אחד של חברת מנהטן, אחרי זה אחד של לוריאל מספר 342, ואז ליפ באלמים (:
אח"כ הפודרות והסמקים (:
אז אני לא יפרט פה אבל יש פה של לנקום, ביוטיקר, נייטשר ביוטי, איי קוסמטיקס, קרליין, הלנה רובינשטיין, ווט אן ווילד.




ואלו כל הצלליות שלי (:


                                                                               
                                                                          וסגורות : 


נמשיך למסקרות ואיילינרים : 

עפרונות עיניים (: 


סטים, סטים, סטים .. 






מוצרי טיפוח לפנים ומסירי איפור :



דברים ששכחתי לצלם : 




מסיבה כלשהי לא ידועה לא הצלחתי להעלות את המברשות, אאז זה יהיה בפוסט אחר .. 

אז זהו!! פיווווווו . זה היה כזה מתיש, והיה לי כל כך כיף . מקווה שנהנתן, אשמח אם תגיבו מה דעתכן..(:

(הכל כתוב בלשון נקבה אך מתייחס לשני המינים)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה