יום ראשון, 9 בדצמבר 2012

I ♥ LIPS

שלום לכולן, 
אז מאז שפרסמתי את הפוסט האחרון שלי עברו משהו כמו 8 חודשים :O
האמת, שממש התגעגעתי... אבל בגלל שאין כמעט תגובות או רשומות חשבתי שזה חסר משמעות.
אין מי שיצפה בזה.. אבל יש לי חברה שצופה בבלוג הזה ואמרה לי שהוא מצויין וחבל שהפסקתי..
אז פתאום גיליתי שיש באמת כאלה שצופים בבלוג.. אז החלטתי להמשיך! יאיי :-)

אוקיי אז עכשיו חנוכה, ורק התחיל החופש ויש לי קצת זמן לפרסם בבלוג, אז החלטתי לעשות פוסט חדש :)
הפוסט הזה ידבר על 4 מוצרי שפתיים שאני אישית נורא אוהבת החורף, אבל גם מה חסרונותם.
מקווה שתהנו :-*

מוצר ראשון הוא גלוס של ללין ושמו ROSE מס' 1. הגלוס הזה בעל מרקם לא דביק בכלל והוא טיפה מעקצץ את השפתיים. יש לו ריח של אבטיח (שאני פחות אוהבת אבל לא מרגישים אותו כשמורחים אותו על השפתיים). יש לו גוון מהמם, של ורד, הוא מאוד עדין ומתאים לחורף, לבית הספר, לעבודה או לכל מקום שתרצו. באריזה הוא נראה מאוד זוהר אבל הוא ממש לא ככה. וכשמורחים אותו הוא טיפונת מרגיש כמו ג'לי, אבל שלא תבינו לא נכון, הוא מאוד קל למריחה.
עולה 40 שקלים ללא מבצע (בדר"כ אין מבצעים), אך אני קניתי אותו ב-13 שקלים כשללין חגגה 13 שנה.

אני נותנת לו **** מתוך 5, בגלל הריח וגם בגלל המחיר (שהוא יחסית בסדר, אך לפי דעתי מוגזם לחברה הזאת).

בתמונה הצבע של הגלוס יצא הרבה יותר עדין


אז נעבור למוצר השני שהוא גם גלוס, הוא מלייף ומספרו 145. גם לגלוס הזה אין מרקם דביק והצבע שלו קצת יותר אטום מאשר הקודם, יש לו צבע אפרסקי-ורדרד עם מעט שימר בצבע זהב ואפרסק. יש לו ריח סופר מתוק ואני חולה על הריח הזה. הגלוס הזה עולה 20 ש"ח במבצע.

אני נותנת לו **** מתוך 5, כי הצבע שלו לא הכי אהוב עליי, אני לא יודעת למה, אבל אני עדיין אוהבת את הצבע הזה בחורף.




אוקיי, אז המוצר הזה הוא ליפ באטר של רבלון, ומספרו 15 tutti frutti. צבעו כתמתם-אפרסקי עם תת גוון חם והצבע הזה מהמם לדעתי, ניתן לבנות את הצבע שזה מעולה, כי אני אוהבת את הגוון הזה כשהוא יותר שקפקף מאשר אטום כי כשהוא שקוף הוא קצת נוטה לאפרסק, וכשהוא אטום הוא כתום נטו וזה משהו שאני פחות אוהבת. בנוסף, משהו שממש מעצבן הוא שעל היום השני  שקניתי אותו הוא נשבר, כשאני מסובבת את הברזל הזה אז האודם אמור לעלות, ובאיזשהו שלב האודם פשוט נתקע אז בכוח סובבתי את האודם חזרה למטה ומאז, הוא פשוט תקוע שם. הליפ באטר עולה 45 שקלים במבצע במשביר לצרכן.

אני נותנת לו *** מתוך 5, רק בגלל שהוא נשבר כ"כ מהר(לא האודם עצמו נשבר, אלא הברזל הזה שמסובבים) וזה רק על היום השני.





המוצר האחרון לפוסט הזה הוא ליפ סטיין טוש מחברת NYC מספרו 495 endless spice. אני מאוד אוהבת את הסטיין הזה. אבל בתור משהו עדין מאוד לבית הספר. בעיקרון הוא אמור להיות סטיין אבל הוא ממש לא ככה. לא ציפיתי שהוא יהיה עמיד. הוא עולה בסה"כ 5 דולר והוא לא מהחברה הכי איכותית שיש. אבל כשמרחתי אותו הזדעזעתי מהצבע שלו, חום  אדום מכוער של סבתות. אבל יום אחד חשבתי על הרעיון לטשטש את הצבע D: מרחתי מעט על השפתיים, טשטשתי וזה יצר צבע ורוד עדין עדין עדין מהמםם!! מה שכן חשוב לזכור, שסטיינים מייבשים את השפתיים ובמיוחד בסטיין הזה, אז לא לשכוח למרוח ממתחת איזשהו באלם. 

אני נותנת לסטיין הזה *** מתוך 5, כי עצם משמעותו לא נמצאת (להיות עמיד) וגם כתוב על האריזה שהוא מלחח (מן הסתם הוא לא מלחח אב שלא ייבש לפחות...), אבל אני חולה על הצבע שלו.....




טוב אז פה מסתיים הפוסט, אני מקווה שעזרתי למקרה שהתלבטתם לקנות אחד מהמוצרים האלו..
חג חנוכה שמח, מלא שמחה, ספינג'(יאמייי), לביבות טעימות וגם סופגניות....
אוהבת המון,
קארין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה